1403-03-08 11:41
149
0
90182
مدیر کل بیمه سلامت گلستان خبر داد:

بیش از ۴۰۰ زوج نابارور در گلستان نشان‌دار شده‌اند

مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت: در سال ۱۴۰۲ اداره کل بیمه سلامت گلستان بیشترین درصد رشد شناسایی و نشان‌دار کردن زوجین نابارور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سید محمد حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته ملی جمعیت اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اداره کل بیمه سلامت گلستان بیشترین درصد رشد شناسایی و نشاندار کردن زوجین نابارور را دارد.  

وی افزود: پوشش رایگان کودکان زیر هفت سال چه در بخش سرپایی و چه در بخش بستری، افزایش اقلام دارویی تحت پوشش بیمه سلامت برای زوجین نابارور و افزایش عقد قرارداد با ماماها به ترویج زایمان طبیعی و عقد قرارداد با مراکز درمان ناباروری، پوشش زنان بارور و شیرده با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی هیئت دولت در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و کاهش هزینه‌های درمانی از جمله اقدامات بسیار مهمی است که توسط سازمان بیمه سلامت ایران انجام شده است.  

حسینی بیان کرد: اداره کل بیمه سلامت گلستان ۴۶۲ زوج نابارور را شناسایی و نشاندار نموده است. که در این زمینه رتبه چهارم کشوری را کسب نموده است و بیش از سه میلیارد ریال در زمینه ارائه خدمات به این بیمه شدگان توسط بیمه سلامت گلستان هزینه شده است.  

مدیر کل بیمه سلامت گلستان تصریح کرد: در حال حاضر به منظور سهولت و عدالت دسترسی زوجین نابارور ۳ مرکز درمان ناباروری طرف قرارداد این اداره کل هستند.  

 حسینی اظهار داشت: ۹۰ درصد هزینه خدمات درمان ناباروری در مراکز دولتی دانشگاهی توسط سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت می‌شود.  

در پایان این مراسم از زوج ناباروری که در مرکز درمان نهال، از خدمات رایگان استفاده کردند و صاحب فرزند شده بودند، همچنین کارکنان این اداره کل که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شده بودند، متخصص زنان و زایمانی که کمترین میزان سزارین را در بین سایر پزشکان در استان داشته و مامای نمونه این استان تقدیر و تشکر شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.